اصفهان/خیابان حاج رحیم ارباب/ جنب بانک کشاورزی/ ساختمان آریان طبقه اول

دستگاه RF جوانسازی

تکنولوژی RFبا عبور امواج رادیویی از بافت های بدن موجب نوسان مولکول ها با فرکانس بالا (چندمیلیون در ثانیه )وچرخش مولکول های قطبی دربافت میگردد.این کار موجب اعمال یک تحریک مکانیکی میکرونی (سلولی-مولکولی)به فیبرهای تکنولوژی کلاژن والاستین موجود وتحریک وانقباض آنها ودر ادامه روند درمان موجب برگشت استحکام وانعطاف پذیری آنها می گردد.همچنین اتفاقات فوق موجب تولید گرما در درون موضع عبور امواج میگردد به طوری که کاربر می تواند بدون آسیب رساندن به سطح پوست ،میزان گرما وعمق تقریبی تمرکز آن گرما را به دلخواه تنظیم نماید .  اینکار ضمن اعمال تحریک حرارتی به فیبر های کلاژن والاستین موجود وتحریک شروع یک فازالتهابی ،منجر به تحریک فرایند تولید کلاژن تازه وایجاد ساختار ،پایه جدید برای پوست ظرف حداکثر 6ماه می گردد. همراه شدن اثرات فوق بااثرات فیزیولوژیک حرارت به عنوان ترموتراپی نظیر افزایش گردش خون مویرگی ،نتایج درمانی آن را ارتقاء remodelingواقعی پوست را تحقق می بخشد .  این تکنولوژی نوین با استفاده از انرژی رادیو فرکوئنسی با درد قابل تحمل گرمایی بسیار مناسبی در پوست ایجاد می کند وبلافاصله شروع به صاف کردن وسفت کردن پوست می کند ، حتی فقط پس از یک بار درمان سفتی قابل مشاهده است واز نظرپزشکی ثابت شده که انواع پوستها کلاژن ها را باز سازی می کند .باعث سفتی وقوام پوست می شود تمام بافت پوست رابهبود می بخشد.  RFبا تکنیک جدید وبالای خود بافت های سطحی وعمیق را همزمان تحت تاثیر قرار داده وباعث انقباض آن می شود .به علاوه مثل روش های پیشین احتیاجی به کولینگ (سیستم خنک کننده) نیست .از آن رو تمام انرژی را به بهترین وسریع ترین نتیجه اش ممکن است به کار می برد .سرانجام نتیجه درمانی مطمئن تر با تاثیرات قابل مشاهده فوری پس از اولین درمان است.  RFازهیچ اشعه استفاده نمیکند وروش درمان فقط شامل گرم کردن بافت زیر پوست می شود .کلاژنهای را بازآرایی می کند وبلافاصله با اولین جلسه درمان با نتایج قابل توجهی بافت پوست را سفت ومحکم می کند وبهبود می بخشد. تکنولوژیRF، صورت،گردن،بازوهاوشکم را به آرامی وبه طور موثر درمان می کند وراه حل مناسبی برای درمان سلولیت است وحتی ناحیه باسن را سفت میکند .  با ایجاد گرمای مناسب و با استفاده از انرژی متمرکز ، درمان می کند وراحل مناسبی برای درمان سلولیت است وحتی باسن را سفت می کند.درمان بدون درد RFهمراه با صاف وسفت کردن فوری پوست آغاز می شود وپس از اولین درمان پوستی سفت تر قابل مشاهده است .از نظر پزشکی ثابت شده است که درمان که درمان RFدر انواع پوست کلاژن ها را بازسازی وسفت میکند. درمان RFگزینه مناسب تری نسبت به جراحی است تا پوسستان را از علائم پیری رها کنید .

گفتگوی زنده

)
    is typing...

جهت ارسال پیام برای پشتیبانی، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

ارسال پیام لغو